.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر کشور: فرماندار بروجرد استعفا داد
وزیر کشور اعلام کرد که فرماندار بروجرد با پذیرش قصور خود در لغو همایش تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) از سمتش استعفا داد و استاندار لرستان نیز این استعفا را پذیرفت.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» امروز (دوشنبه) در حاشیه گردهمایی مدیران ثبت احوال در پاسخ به ایرنا، درباره نتیجه بررسی های هیات پیگیری علل لغو همایش ملی تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) در بروجرد اظهار داشت: فرماندار بروجرد ضمن پذیرش قصور خود استعفا داد. استعفایی که ایشان داده است، از طرف استاندار پذیرفته شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: فرماندار مربوطه اذعان کرده است که در شرایط خاص و بصورت بسیار ناپخته ای تصمیم گیری کرده است.

رحمانی فضلی اظهارداشت: تشخیص ما قصور و انفعال در کار است که از سوی گروه یا جناح خاصی صورت نگرفته است.

همایش ملی تبیین شخصیت علمی حضرت امام خمینی (ره) قرار بود 16 و 17 اردیبهشت در دانشگاه دولتی آیت الله بروجردی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین«سید حسن خمینی»، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» و حجت الاسلام و المسلمین «سید هاشم رسولی محلاتی» برگزار شود که به دلیل اصرار برخی بر حذف سخنرانی سید حسن خمینی، این همایش لغو شد.

دانشگاه دولتی آیت الله بروجردی (ره) روز دوشنبه 15 اردیبهشت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با کمال تاسف به سبب افراط گری افراط گرایان و تهدیدهای تشنج آفرین آنها و با نهایت شگفتی، برخی مسوولان و تاثیرگزاران این شهر اصرار بر برگزاری همایش با حذف یکی از سخنرانان همایش (سید حسن خمینی) را داشتند.

در این بیانیه آمده است: دانشگاه آیت الله بروجردی با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با توجه به اینکه حرمت مومن از حرمت خانه کعبه بالاتر است و برگزاری همایش با حذف یکی از سخنرانان که سبب شکستن حرمت مهمان همایش می شد، کل همایش را لغو کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1393
ان شاا... خبر غزل فضلی را بشنویم .
اونهایی که موافقا نظر بدهند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.